INFO ZA IZLAGAČE

1. UNOS ROBE Unos robe na XVII Polimark dečiji sajam počeće u četvrtak 04. 05. 2016. godine od 08-22 časa. U to vreme neko od izlagača ili predstavnika izlagača mora da bude u štandu kako bi se obezbedila roba i stvari postavljeni na štandu. Posle toga će sa obezbeđenjem svi napustiti halu. Unos robe i opreme za izlagače obavlja se na ulazu u halu 3 koja se nalazi sa zadnje stane hale 3.

2. PARKING PROPUSNICE Propusnice za besplatan parking možete podići u prostorijama Snar group-a (Dimitrija Avramovića 36/5) u periodu od 02. 05. do 05. 05. 2016. ili 05.05. od 14h u hali 3 (na info pultu ogranizatora ili kod inspektora hale).

3. ŠTAMPA I BRENDIRANJE ŠTANDOVA Ukoliko želite da štampate i brendirate površine na svom izlagačkom prostoru možete se obratiti našem projektnom birou koji Vam može pored štampe i brendirati elemente štanda pre izgradnje. Rešenje za štampu dostaviti do 23.04.2016. godine. Telefoni Projektnog biroa su:  011/2970 177 i 011/2970178      

4. DEKORACIJA I UREĐENJE ŠTANDOVA Štandove i drugi izložbeni prostor možete urediti balonima i drugim dekorativnim materijalima. Naš predlog je da taj deo posla uradite preko kompanije sa kojom sarađuje Dečiji sajam . Kontakt osoba je Nikola Tesla, BalonMarketing d.o.o Bul.Vojvode Mišica 33f (preko puta Beogradskog sajma) 11000 Beograd tel: 011-369-00-40, Mob: 063-85-444-01

5. IZLAGAČKE PROPUSNICE Izlagačke propusnice možete podići u prostorijama Snar group-a (Dimitrija Avramovića 36/5) u periodu od 02. 05. do 05. 05. 2016. ili 05. 05. od 14h u hali 3 na info pultu organizatora.

6. RADNO VREME SAJMA Polimark dečiji sajam počeće sa radom u petak od 12 - 19h, dok će za dane vikenda radno vreme biti od 10 - 19h. Izlagači će moci da udju u štandove u petak u 11.30h, a u subotu i nedelju od 9.30 časova. Ukoliko izlagači ne budu imali nikoga na standu posle gore navedenog vremena organizator ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu na štandu. Izlagači će moći da izađu iz hale 06., 07. i 08. maja u 19:30. Oprema se može izneti 08. maja posle 19:30 ili 09. maja od 08-12 h, s tim da neko od izlagača mora da dodje u 8h.

7. DODATNI RADOVI NA ŠTANDOVIMA Nacrt Vašeg štanda sa rasporedom pripadajućih i dodatnih elemenata možete dostaviti najkasnije do 20. aprila 2016. Posle tog datuma, dodatni elementi, kao dopuna na štandu biće naplaćivani u punom iznosu, dok će svi dodatni radovi (premeštanje već postavljenih elemenata i sl.) biti fakturisani u vrednosti od 25% cene iz cenovnika dodatnih elemenata.

8. REŠENJA ZA KATALOG SAJMA Rok za dostavljanje rešenja za brošuru formata A5 je 23.04.2016. poslati na E-mail  ana@decijisajam.rs. Rok za dostavljanje teksta o Vašoj kompaniji ili proizvodu do 60 reči je 20.04.2016., poslati na  ana@decijisajam.rs. Ukoliko do naznačenog roka ne dostavite logo i tekst o kompaniji smatraćemo da ne želite da bude objavljeno u sajamskom katalogu. Molimo izlagače da provere da li su primljeni poslati dokumenti na telefon:  011/2317151

9. OBAVEZE IZLAGAČA Za svako javno emitovanje muzičkih dela, potrebno je imati dozvolu i platiti naknadu organizaciji proizvođača fonograma Srbije (OFPS). Molimo izlagače, koji za vreme Dečijeg sajma na svom štandu žele da puštaju muziku, da se obavezno jave na tel. 011/3099335; 3099336, 3099227 ili 3099228. (www.ofps.org.rs ).


Dimenzije za katalog izlagača Dimenzije za katalog izlagača

    Primeri tipskih sajamskih štandova: